See, Think, Do, Care

Online Marketing Strategie

See, Think, Do, Care

Jouw unieke bedrijfssituatie en doelgroep verdienen een aanpak die precies past bij wat je nodig hebt. Zie het model als jouw geheime wapen in klantbetrokkenheid.

Zin in een goed gesprek?
Onze klanten
Wie volgt?
NRV Rondreizen Morres Upforce Codex Energetica Natura Wellens Men Chevaldo De Kroo Van Mele Echt Ierland GrootPlezier Roompot Hello Archie Imkershop Good Hope GGZ Connections Auto Poppe Timesavers Getaway Travel Verhuurwinkel Pak Aanhangwagens Elcee Easy2Rent CPS OSU Gifts Aanhangwagens XXL West-Brabant Bushcraftshop Dakenshop Dr. Feriduni Restaurant Noos Eco-Point NRV Rondreizen Morres Upforce Codex Energetica Natura Wellens Men Chevaldo De Kroo Van Mele Echt Ierland GrootPlezier Roompot Hello Archie Imkershop Good Hope GGZ Connections Auto Poppe Timesavers Getaway Travel Verhuurwinkel Pak Aanhangwagens Elcee Easy2Rent CPS OSU Gifts Aanhangwagens XXL West-Brabant Bushcraftshop Dakenshop Dr. Feriduni Restaurant Noos Eco-Point

Waarom het See, Think, Do, Care model?

Zeg vaarwel tegen marketing van de oude stempel en omarm het See, Think, Do, Care model: jouw geheime wapen in klantbetrokkenheid. Dit model biedt niet alleen inzicht in elke fase van de customer journey, van eerste interesse tot loyale fan, maar zorgt ook dat je op elk cruciaal moment de juiste boodschap overbrengt. Door strategische, data-driven beslissingen te nemen, verbeteren we de klantbeleving. Dit leidt tot een ongekende klanttevredenheid en loyaliteit. Handig, toch? Vooral omdat het voor elk bedrijf werkt, ongeacht de branche.

Met jarenlange ervaring en een diepgaande expertise in diverse online branches, weten wij precies hoe we alle facetten van online marketing moeten aanpakken. Dankzij het See, Think, Do, Care model kunnen we elke klantreis gedetailleerd in kaart brengen en op elk moment de perfecte boodschap overbrengen. We hebben er zelfs nog een extra fase aan toegevoegd: de Experience fase.

Je wilt dat je partner de complexiteit overneemt, zodat jij je kunt richten op het laten groeien van je bedrijf. Kies voor een partner die niet alleen praat, maar presteert; die niet alleen de strategie begrijpt maar deze ook effectief toepast.

Waarom See, Think, Do, Care bij Envoker?

Transparantie

Altijd op de hoogte, altijd in controle en altijd transparant. Alleen duidelijke stappen richting succes.

Maatwerk

Geen one-size-fits-all. De strategie wordt aangepast aan jouw behoeften, verweven met jouw algemene bedrijfsstrategie.

Data-driven

Onze aanpak is gebaseerd op data, wat ons in staat stelt om de beste marketingbeslissingen te nemen binnen het model.

15+ jaar ervaring

Met meer dan 15 jaar ervaring in diverse markten hebben we veel kennis en ervaring in het toepassen van het model.

Waar we ons op focussen

Jouw unieke bedrijfssituatie en doelgroep(en) verdienen een aanpak die precies past bij wat je nodig hebt. Met het See, Think, Do, Care model leggen we niet alleen de volledige klantreis vast, maar zoomen we in op elke doelgroep, vooral als deze onderling sterk verschillen. Zo kun je precies zien waar de kansen liggen en hoe je deze kunt benutten. Belangrijk hierbij is het kiezen van het juiste kanaal dat perfect aansluit bij elke fase van de customer journey, zodat je boodschap op het juiste moment de juiste mensen bereikt.

Na een grondige analyse van deze reizen leveren we een helder, praktisch advies dat je direct kunt inzetten. We gaan verder dan alleen adviseren; we werken actief met je samen om de volgende stappen te plannen en toe te passen. Deze interactieve strategie is gericht op wat jij en je klanten echt nodig hebben, met concrete resultaten die niet alleen theoretisch zijn, maar echt werken in de praktijk.

Bij ons staat jouw groei centraal — niet als een abstract doel, maar als een meetbaar resultaat. Met ons aan je zijde ben je uitgerust om niet alleen te plannen, maar ook succesvol te implementeren.

Steff Nagel

Envoker begrijpt wat wij nodig hebben, en vullen die rol in die INNO hard nodig heeft; en slagen daarmee met een 10 op 10.

Steff Nagel Content Manager

INNO

Meer online zichtbaarheid en meer organisch verkeer met een gerichte SEO aanpak

+518 zoekwoorden met positiestijgingen

+5.4% meer zichtbaarheid

+24 zoekwoorden in top 3

Lees de volledige case

Bekijk alle cases

DRIVEN BY PERFORMANCE

Hoe we te werk gaan? Jij bent uniek

Bij ons start alles met een volledige analyse van jouw bedrijf. We verdiepen ons in je doelen, doelgroep(en) en zelfs je concurrenten, om een compleet beeld te krijgen van waar je nu staat. Met deze informatie passen we het See, Think, Do, Care model toe, gebruikmakend van onze uitgebreide kennis en ervaring uit diverse sectoren. Ons advies voor jou is altijd helder en praktisch.

Ons advies is gericht op specifieke acties die je kunt ondernemen om deze strategieën effectief te implementeren. We zorgen voor directe en duidelijke communicatie, waarbij we de lijnen kort houden. Bovendien delen we onze kennis over elk aspect van dit model met jou, zodat je niet alleen afhankelijk bent van ons advies, maar ook zelf inzicht krijgt in hoe je See, Think, Do, Care kunt toepassen voor meetbare verbeteringen in je bedrijfsvoering.

Duik met ons de diepte in

11 essentiële tactieken voor een B2B inbound marketing strategie
11 essentiële tactieken voor een B2B inbound marketing strategie

In het snel evoluerende digitale landschap van vandaag zoeken bedrijven continu naar manieren om op te vallen, met name binnen de B2B-sector. Inbound marketing is een ...

Lees verder
Wat is Reverse Video Search en waarom is dit belangrijk?
Wat is Reverse Video Search en waarom is dit belangrijk?

Terwijl we door de snelle digitale wereld navigeren, zijn tools die op een efficiënte manier enorme hoeveelheden gegevens doorzoeken van cruciaal belang. Een opkomen ...

Lees verder
5 voordelen van een customer journey
5 voordelen van een customer journey

Een customer journey is een manier om te begrijpen hoe jouw klanten met jouw bedrijf omgaan. Door het uitwerken van een customer journey krijg je een visuele weergave ...

Lees verder
Contact

Zin in een goed gesprek?

Léon Maljaars

Van een bak koffie is nog nooit iemand slechter geworden.

Misschien leren we wel wat van jou. Wie weet?

SCROLL